Retour- en verzendbeleid

Ons Retourbeleid

Wij hopen dat je blij bent met je bril. Toch niet helemaal tevreden? Dan kun je je bril retourneren (tot 100 dagen na je aankoopdatum).

Gebruik voor het retourneren dit formulier. De verzendkosten zijn voor jouw rekening. Ligt de fout bij ons, dan betalen we de verzendkosten natuurlijk wel terug. Je moet je bril(len) wel en de verpakking onbeschadigd en in originele staat te retourneren. Omruilen is helaas niet mogelijk.

Hoe stuur ik mijn bril(len) retour?

  1. Vul het retourformulier volledig en naar waarheid in.
  2. Breng het retourpakket – mét de originele factuur! – naar een postkantoor of pakketdienst bij jou in de buurt.
  3. Verstuur het pakket naar: Eyes2Show, Kerkhofstraat 21, 5554 HG Valkenswaard.
  4. Vraag altijd om een verzendbewijs. Zonder verzendbewijs is terugstorten bij verlies van het pakket niet mogelijk.
  5. Het aankoopbedrag staat na ontvangst binnen 7 dagen op je rekening.

Verzending en jouw wettelijk recht

Verzendbeleid: Wij verzenden onze producten overal in Europa. Onze producten worden verzonden via een gerenommeerde vervoerder en zijn verzekerd tijdens transport. De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van het product en de bestemming. Wij zorgen ervoor dat u de verzendkosten vooraf duidelijk weet voordat u een aankoop doet.

Retourbeleid: U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen hetzelfde bedrag als wat berekend is voor de verzending van het pakket naar uw afleveradres.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@eyes2show.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourformulier

Gratis bezorging

Wij vragen nooit bezorgkosten.

100 dagen uitproberen

Niet goed? Geld terug

100% thuispasservice

Pas jouw bril thuis

100% Beveiligde checkout

Ideal / MasterCard / Visa

De waardering van eyes2show.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 10.0/10 gebaseerd op 38 reviews.