FAQ
Veelgestelde vragen
Hieronder staan de antwoorden op de vragen die we vaak krijgen. Kom je er niet uit? Staat jouw vraag er niet bij? Stuur een appje naar +31 6 81023099 en onze opticiens komen in actie.
Over onze brillen
Dat heeft veel te maken met de sterkte van je ogen. Ons advies lees je in de tabel:
van – 10.00 tot – 4.00 | van – 4.00 tot – 2.00 | van – 2.00 tot + 2.00 | van + 2.00 tot + 4.00 | van + 4.00 tot + 10.00 |
superdunne glazen | dunne glazen | standaard glazen | dunne glazen | superdunne glazen |
Oogmeting en brilrecept
Bestellen
- Selecteer je montuur.
- Vul je brilsterkte in.
- Wat je moet weten over je brilrecept aan de hand van praktijkvoorbeelden.
- Kies je glazen en selecteer de gewenste glasoptie.
- Rond de bestelling af.
We garanderen een levertijd van 7 dagen. Goed werk heeft tijd nodig. Ja, het klopt dat collega’s roepen dat ze binnen een dag kunnen leveren. Maar we weten, via proefaankopen, dat 90% van de orders niet op de beloofde dag binnenkomt.
Betalen
Betalen kan eenvoudig met een van de onderstaande betaalmethodes.
- iDeal
- Visa/Mastercard
- PayPal
- Bancontact
- Klarna Achteraf betalen
Bezorgen
Klachten
Mijn account
Dit kan door te navigeren naar mijn account. Indien je niet bent ingelogd kun je gebruik maken van de knop “wachtwoord vergeten”. Wanneer je al bent ingelogd en het wachtwoord wilt veranderen navigeer je in mijn account naar “account gegevens”.
Voor het aanpassen van persoonlijk gegevens Bijvoorbeeld omdat je bent verhuisd of een nieuw vast nummer hebt. Navigeer je ook naar mijn account en vervolgens naar “adres”.